Záchodky KB-model a IGRA-model- které vybrat?

20.10.2015 19:43

Na právě vznikající nudlovce, konkrétně v Jílovém, nesmí chybět budova, nacházející se v tolika stanicích, mnohdy nefungující a tím trápící plné cestující- ano, mluvíme o drážních záchodcích. V již zmíněné stanici jsou dokonce dvoje, a tak jsem se rozhodl vyzkoušet dva výrobce- tedy KB model (dále KB) a IGRA model (dále IGRA).

Jukneme tedy na prvního výrobce- KB. Baleno v uzavíratelném pytlíku.

Vyříznutá nabarvená základní deska.

Začínám lepit kostru budovy.

Hotovo. Následuje oblepení "dřevem".

Asi takto. Sice jsem vybavil interiér, nicméně vidět stejně nebude...

A nalepená střecha, na kterou ještě přijdou "tašky". Takhle se tedy staví verze od KB. Nutno podotknout, že nátěr se mi moc nepovedl, a to kvůli tomu, že jsem ho poprvé barvil vodovkami. Na ty další již použiji olejovky či syntetiky.

Druhá verze- IGRA. Na první pohled jistě zaujme hezká krabička, ale proto tu nejsme.

Rozborka dílů- jak jsem avizoval, barvím již olejovkou, konkrétně Sienou pálenou.

Téměř to samé- kostra...

Dřevo na povrchu stavbičky...

A střecha, zde už zapracovali pokladači.

A zde porovnání. Jak je vidět, ač jsou obě budovy ve stejném měřítku, tak jsou výškově dost rozdílné. U větší (KB) jsem dodělal okapy.

Co si vybrat? Je to na Vás. Mně osobně více vyhovují stavbičky od IGRA modelu, přestože jsou o něco málo dražší, hlavně proto, že obsahují vše potřebné ke stavbě. Kdežto záchody od KB modelu jsou pro modeláře, kteří si doplňky (okapy, hřebenáč atd.) dodělají sami.